Condiții de retur
- Păstrați aspectul produselor achiziționate în stare bună (fără urme, ambalaj și etichete originale).
- Un document care confirmă achiziția bunurilor (bonul de plată)*.
Produsele de calitate necorespunzătoare sunt produsele al căror aspect nu corespunde pentru vânzare. Se efectuează returnarea produsului de calitate necorespunzătoare pe baza unei cereri de rambursare, care trebuie depusă în perioada de garanție a produsului. Perioadele de garanție sunt indicate pe site-ul magazinului Sportlandia.
Condiții de retur
- La returnarea produselor de calitate necorespunzătoare, costul integral al bunului va fi rambursat.
- Returnarea produsului de calitate necorespunzătoare e posibilă numai la prezentarea unui document care confirmă achiziția produsului (Bonul de plată)*
La returnarea echipamentelor de fitness
METODE DE RETURNARE A PRODUSELOR
- Returnarea produselor e posibilă timp de 14 zile de la data achiziției.
- Pentru a returna un produs este nevoie sa vă apropiați în magazinul unde a fost efectuată achiziția să prezentați bonul de plată si buletinul
- * Lipsa bonului de plată sau altui document care confirmă achiziționarea produsului nu este un motiv de refuz cerinței cumpărătorului de returnarea produsului.
- Cu toate acestea, avem dreptul de a verifica achiziția dvs. în magazinul nostru online. Dacă nu aveți aceste documente înainte de a returna mărfurile, vă rugăm să contactați magazinul online Sportlandia.
- Dacă achiziția a fost efectuată prin transfer bancar, puteți primi banii înapoi doar prin transfer bancar: banii sunt returnați în contul sau cardul bancar al persoanei din contul căreia s-a efectuat plata. Durata tranzacției în cont depinde de regulile interne ale băncii beneficiare. Timpul aproximativ pentru primirea banilor este de 3-5 zile.
Pentru a returna produsele ce au fost procurate prin transfer bancar, trebuie să
prezentați următoarele documente
- Document de identitate (buletin/Pașaport)
- Card bancar utilizat la achitare
- Bonul de plată
Politica de rambursare
Perioada de returnare depinde de returnarea mărfurilor și nu depășește 10 zile de la data primirii mărfurilor returnate în magazinul online Sportlandia împreună cu cererea de retur completată. Pe baza rezultatelor inspecției aspectului și caracteristicilor mărfurilor, se ia decizia de returnare a banilor.
Pentru mai multe informatii si/sau reclamatii cu privire la calitatea marfii, la comanda sau livrare, vă rugăm să sunați (+373) 022 83 60 41 sau serviciul de asistență pentru clienți din magazinul Sportlandia la SPORTLANDIA@AB.MD* Absența unei chitanțe, a chitanței de vânzare sau a altui document care să confirme achiziționarea mărfurilor nu constituie un motiv pentru refuzul de a satisface cerințele cumpărătorului pentru returnarea mărfurilor.
Cu toate acestea, avem dreptul de a verifica achiziția. în magazinul nostru online. Dacă nu aveți aceste documente înainte de a returna mărfurile, vă rugăm să contactați magazinul online Sportlandia.