Fii în ritmul
oraşului tău
Nici o zi
fără sport!
Comandă prin telefon!
(+373) 022 83 60 41
Catalog de produse
Catalog de produse
Fii în ritmul
oraşului tău
Nici o zi
fără sport!

 

În conformitate cu Legea privind protecția consumatorilor, în cazul în cazul marfa a fost cumpărată la distanță, preschimarea acesteia se efectuează prin întocmirea documentului de returnare.

 

Preschimbarea mărfurilor de calitate adecvată

 

Returnarea mărfurilor de calitate adecvată, dacă acestea nu se potrivesc în mărime, culoare, stil sau din orice alt motiv, se efectuează pe baza unei cereri de rambursare, care trebuie să fie depusă în termen de 14 zile de la data achiziționării produsului (ziua cumpărării nu se ia în considerare).

 

La întoarcerea mărfurilor de calitate adecvată se returnează numai prețul produsului. Costurile de livrare, precum și costurile de expediere  (dacă acestea au fost efectuate din contul dvs.) nu sunt compensate.

 

Nu aveți dreptul să refuzați achiziționarea mărfurilor de calitate adecvată, care au caracteristici individuale, specifice, dacă produsele menționate pot fi utilizate exclusiv de consumatorul care le- cumpărat.

 

Condițiile de întoarcere a mărfurilor de calitate adecvată

 

Returnarea mărfurilor de calitate adecvată este posibilă, în următoarele condiții:

 

  1. păstrarea aspectului exterior al produselor achiziționate în starea adecvată (lipsa de urme, prezența ambalajelor originale și etichetelor).
  2. prezența unui document care confirmă faptul de cumpărare a mărfii (chitanța sau bonul de casă) *.

 

Întoarcerea produselor de calitate neadecvată

Mărfurile de calitate neadecvată sunt produsele, aspectul exterior și caracteristicile cărora nu  se potrivesc pentru vânzare. Întoarcerea mărfurilor de calitate neadecvată se efectuează pe baza unei cereri de rambursare, care trebuie să fie depusă în perioada de garanție a mărfii. Perioadele de garanție sunt indicate pentru fiecare produs pe site-ul internet magazinului Sportlandia.

 

Când se întorc mărfurile de calitate neadecvată, se returnează prețul integral al mărfurilor, costurile livrării (dacă au fost efectuate din contul dvs.).

 

În cazul unei întoarceri parțiale, costurile de livrare nu se compensează.

 

Condiții de întoarcerea mărfurilor de calitate neadecvată

 

Întoarcerea mărfurilor de calitate neadecvată este posibilă doar dacă poate fi prezentat documentul care confirmă faptul de cumpărare a mărfurilor (chitanța sau bonul de casă) *.

 

La întoarcerea aparatului pentru fitness, trebuie mai întâi să apelați un expert de la centrul de service (chemarea este gratuită: +373022836041). Expertul întocmește un document privind starea aparatului, pe baza căruia apoi se ia o decizie cu privire la posibilitatea întoarcerii aparatului la magazinul Sportlandia.

Modalități de întoarcerea mărfurilor

 

Înapoi la magazinul Sportlandia 

 

Din motive tehnice, întoarcerea mărfurilor este posibilă nu mai devreme de 3 zile de la data achiziționării. Banii vor fi returnați în aceeași zi.

 

Dacă ne contactați mai devreme de termenul acesta, nu veți putea primi banii în aceeași zi.

 

Pentru întoarcerea produsului, trebuie să vă apropiați de casă. Este necesar să prezentați chitanța/ bonul de casă și pașaportul Dvs.

 

În cazul în care cumpărătura a fost efectuată prin transferul bancar, puteți primi banii înapoi numai prin transfer bancar: banii se întorc pe contul sau pe cardul bancar al persoanei din contul căruia a fost efectuată plata. Durata tranzacției pe cont depinde de reglementările interne ale băncii beneficiare. Termenul aproximativ de primire a banilor  este de 3-5 zile.

 

Pentru a primi înapoi numerarul, în cazul în care ați plătit prin cardul bancar, trebuie să prezentați următoarele documente:

  • document de identitate (buletin/ pașaport străin)
  • cardul bancar cu care s-a efectuat plata
  • chitanță/bon de casă*

Întoarcerea banilor în cazul plății  în numerar se efectuează tot în numerar în magazinul Sportlandia.

 

Pentru a primi înapoi banii, trebuie să prezentați următoarele documente:

  • document de identitate (buletin / pașaport străin, act de identitate militar, permis de conducere)
  • chitanța pe care ați primit-o de la agentul de livrare la întoarcerea mărfurilor.
  • chitanța de vânzare/ bon de casă*

 

Chemarea curierului

Serviciul este disponibil numai pentru mărfurile de dimensiuni mari (greutatea mărfurilor trebuie să fie de la 31 kg – aparate pentru fitness, biciclete etc.) și numai la Chișinău.

 

Pentru a chema un curier, trebuie să contactați specialiștii din magazinul online Sportlandia.

 

Din motive tehnice, întoarcerea mărfurilor este posibilă nu mai devreme de 3 zile de la data achiziționării. Suma de bani va fi rambursată nu mai devreme de 3 zile de la data primirii produselor returnate în magazinul online Sportlandia.

 

Pentru întoarcerea mărfurilor, trebuie să contactați magazinul nostru online : (+373) 022 83 60 41, unde vi se vor oferi informații complete despre condițiile de întoarcere a mărfurilor și termenul.  În afară de aceasta, vi se va oferi sfaturi cu privire la regulile de completare a cererii de întoarcere.

 

Împreună cu mărfurile pe care doriți să le returnați, trebuie să prezentați curierului originalul completat al cererii de întoarcere.

 

Pentru întoarcerea banilor pe cardul bancar (în cazul în care plata a fost efectuată prin transfer bancar), trebuie să indicați în cererea de întoarcere numărul cardului.

 

Condițiile de întoarcere a banilor

 

Perioada întoarcerii banilor depinde de modul de întoarcere a mărfurilor și nu este mai mare de 10 zile de la data primirii mărfurilor întoarse în magazinul online ”Sportlandia”, împreună cu cererea de rambursare completată. Conform rezultatelor examinării aspectului exterior și caracteristicilor mărfurilor, se ia decizia privind întoarcerea banilor.

 

* Absența unui bon de casă, chitanței de vânzare sau a altui document care confirmă faptul cumpărării mărfurilor nu este un motiv pentru refuzul de a îndeplini cerințele clientului de a întoarce produsul. Cu toate acestea, avem dreptul de a verifica faptul achiziționării în magazinul nostru online. În cazul în care nu aveți aceste documente, înainte de întoarcerea mărfurilor, vă rugăm să contactați magazinul online Sportlandia.

 

Pentru mai multe informații și / sau depuneri de plângeri referitoare la calitatea mărfii, la comandă sau la livrare, sunați la numărul (+373) 022 83 60 41 sau contactați serviciul de suport pentru clienții magazinului Sportlandia la SPORTLANDIA@AB.MD

 

Noi în rețelele sociale